• 8.520.619 stemmen

Geregisseerd door: Carl Franklin

Met onder meer: Denzel Washington, Sanaa Lathan en Eva Mendes

Releasedatum: 20 mei 2004

Plot Out of Time

"The Clock Is Ticking..."

Matt Lee Whitlock (Washington) is een politie commissaris in het plaatsje Banyan Key, Florida. Hij onderzoekt daar een dubbele moord, en de verdenkingen richten zich op hem. Hij moet er alles aan doen om z'n collega's voor te blijven in het onderzoek, en zo de waarheid aan het licht te brengen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Detective

Alle Media

avatar van bob de niro

bob de niro

Ik heb me geen seconde verveelt met deze film.Kijkt lekker weg en denzel speelt als vanouds heel goed!eva mendez is een enorm lekker wijf en sanaa lathan mag er ook wezen!3,5*

Tarkus

Zeer goede film met een knap scenario.

Ook prima vertolkingen van zowel Denzel Washington, Eva Mendez, Sanaa Lathan en Dean Cain. En de beide meiden zijn dan ook nog eens heel leuk om zien....

Ik heb deze film enkele jaren geleden al eens gezien, en vond hem toen al goed en dat is ondertussen niet veranderd.

Een aanrader deze prent !!

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1942 stemmen

Leuke film.

Opent erg traag maar niet storend. Halverwege komt de film los en er zijn dan een aantal erg benauwde scènes, waarbij de film behoorlijk spannend wordt. Naar het einde toe volgt de film helaas teveel een standaard stramien, maar al met al is dit één van de betere films die ik voor 2 euro uit een grabbelbak heb meegenomen.

3.5 sterren

avatar van Thom1994

Thom1994

Goede, maar niet echt bijzondere film, het kijken waard.

avatar van rep_robert

rep_robert

Leuk tussendoortje.

Out of Time is een standaard filmpje met niet standaard acteurs.

Het verhaal is redelijk voorspelbaar, ondanks de leuke twist die in de film zit.

Dat neemt echter niet weg dat het niet leuk is om naar te kijken, aangezien Denzel zoals gewoonlijk gewoon een puike rol speelt.

Ok, zijn handelingen zijn soms ongeloofwaardig, maar dat ligt meer aan het script dan aan het acteren van Denzel.

De film is ook redeijk spannend en ik vond het echt geweldig om te zien hoe hij de hele tijd probeert om met de bewijzen te knoeien om zichzelf te dekken.

Het einde verandert echter in een standaard actiefilmpje.

Out of Time is gewoon een leuke formule filmpje die het zeker wel waard is om een keertje bekeken te worden.

avatar van the new guy

the new guy

Beetje vergezocht en onmogelijk maar prima kijkmateriaal

avatar van Rosicky

Rosicky

Met een titel als zo standaard als "Out of Time" en een nog meer standaard poster moet er voor mij veel gebeuren wil ik deze film nog goed gaan vinden, dat is niet gebeurd.

Out of Time is een zwaar onrealistische en redelijk standaard thriller. Dat is sowieso al een probleem, maar het kan zeker nog een aardig filmpje opleveren. Waarom dat hier niet gebeurd kan ik niet geheel onder woorden brengen, maar het volgende voorbeeld lijkt me op z'n plaats, om te illustreren hoe makkelijk en dom deze thriller is:

"Het is halverwege Out of Time. Er wordt een compositietekening gemaakt van een verdachte (Dit is Denzel Washington, ook duidelijk te herkennen op de tekening). Het toeval wil echter dat er nog een hoop mensen op het kantoor werken die op Washington lijken, waardoor Denzel nog niet sirieus verdacht wordt. Het haar van de verdachte op de tekening is echter niet ingekleurd. Mendez en Washington - beide agenten - kijken elkaar een paar keer aan, en plots beginnen alle allarmbellen in Mendez' brein te rinkelen. "Wat lijkt die man veel op Denzel", zal ze gedacht hebben. En met een ingeving waar zelfs Sherlock Holmes nog voor zou knielen doet ze een ontdekking. Ze pakt een potlood en kleurt het haar op de tekening zwart. (Zoals het haar van Washington dat ook is). Nu lijkt de tekening NOG meer op Washington, dat kan toch geen toeval meer zijn! "

Zomaar een voorbeeldje van de eenvoud van deze thriller... Onvoldoende.

avatar van nachtschade

nachtschade

Onderhoudend, dat zeker. Ook een leuk verhaal, film komt echter traag op gang, maar ontwikkeld zich naar het einde toe uitstekend. Alleen het einde zelf........allerbelabberdst! Daarom een halve * aftrek!

Voor de rest het kijken meer dan waard, door uitstekende Denzel en de babes!

avatar van Pauline1978

Pauline1978

Vette film. Heel spannend ook.

avatar van IceTigerGhost

IceTigerGhost

Heeft erg veel weg van 'No way out' met Kevin Costner.

avatar van Arbiter

Arbiter

Erg spannend inderdaad, het blijft leuk want je wilt hem afzien. Vooral de rol van Denzel is goed.

avatar van @quikfit

@quikfit

Een echte Washington film,goed geacteerd en spannend tot het eind.

avatar van EliasZ

EliasZ

die cover ziet er wel heel erg 90's uit xD

goede film

denzel altijd goed, eva ook niet verkeerd om naar te kijken

film kreeg verrassende wending, bleef spannend

3.5

avatar van KILLERBEE99

KILLERBEE99

rep_robert schreef:
Leuk tussendoortje.
Het verhaal is redelijk voorspelbaar

Dat vind ik dus niet, ik had echt geen idee wat ik kon verwachten van deze film, en dat maakt hem juist zo goed.

Het einde had ik dus ook echt niet verwacht dat Ann er al die tijd me te maken had.

Zelfs in het gebouw met al die trappen had ik het idee dat Whitlock betrapt zou worden...

En zo zijn er meer voorbeelden,

Zeer goede film!

avatar van Elineloves

Elineloves

Ik had deze film gekocht omdat ik dacht dat ik hem nog nooit gezien had.. maar na een minuutje of 20 dacht ik ; wacht eens even... en ja hoor, vanaf dat moment kon ik de film van voor tot achter voorspellen.

Niet dat dit storend was, want het was sowieso al voorspelbaar.. hoewel ik veel mensen zie zeggen dat er zoveel verrassende wendingen in zaten, vond ik dit erg tegenvallen. Misschien komt het omdat ie nog ergens diep weggestopt zat in mijn geheugen.

Niet teveel nadenken, en gewoon kijken naar Washington en zijn vriendjes.

avatar van Don MN

Don MN

'Just never leave your wife. That's what happened to me.'

Swingende thriller, verhaal netjes uitgewerkt met leuke wendingen, heel onderhoudend tot de aftiteling. Washington is de geknipte man voor dit soort rollen; goedzak die in de problemen raakt terwijl hij mensen probeert te helpen.

De waarheid op een andere manier vertellen gaat natuurlijk niet. Toch probeert de beste man door allerlei vermakelijke trucjes en avontuurlijke omwegen een manier te vinden om zijn onschuld te bewijzen. Met als uitkomst, door het energieke camerawerk en de passende muziek: Denzel Bourne goes Miami.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Redelijk.

Jammer is dat het aardig laat op gang komt, en dat het nergens echt spannend wordt omdat Denzel steeds op tijd de aanwijzingen weet te verduisteren. Maar verder weet het best weg te kijken.

Cast mag er ook wel wezen, ook al speelt Denzel Washington op auto-pilot.

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Prima film. Toch aardig spannend omdat Denzel elk moment gesnapt kan worden en het is onzeker of hij zich eruit kan werken.

- 3,5 -

avatar van MyOwnStyle

MyOwnStyle

Ik zie Denzel heel graag acteren, hij heeft mij qua acteerprestatie nog nooit ontgoocheld. Ook hier was hij weer goed. Aardige film, kijkt lekker weg en heeft toch een leuke, spannende sfeer.

De film is dan wel voorspelbaar en soms ietwat traag, maar vind dit niet zo erg.

Leuke film

avatar van Xen0n

Xen0n

Toch wel een spannend thrillertje, heb me geen moment verveelt. In het midden een erg sterke plotwending naar mijn mening. Ik dacht het aardig te kunnen voospellen wat er zou gaan gebeuren maar dat bleek tegen te vallen. Het kwam ook erg overtuigend over, op dat middenstuk van ontwijk de aanwijzingen na misschien, maar dat bracht weer wat spanning met zich mee.

Al met al vond ik het tog een vlotte, heerlijk wegkijkende misdaadfilm. Wat humor tussendoor en daarmee makkelijk te volgen.

avatar van simonvinkie

simonvinkie

Out of Time heb ik volgens mij een jaar of 4, 5 geleden voor mijn verjaardag gekregen. Ondanks dat ik op - het - eerste - gezicht betere films heb, had ik toch wel zin in een simpel misdaadthrillertje. Dit is opzich best een onderhoudendende film. Indruk achterlaten doet het alleen zeker niet. Denzel Washington is een prima acteur, en zet ook hier wel een goeie rol neer. Hetzelfde geldt ook voor Eva Mendes. De plotwendingen in de film zijn best aardig, en er zitten hier en daar wel een paar goeie scenes in. Vooral de faxscene was leuk. Helaas was het einde te veel van het goede, jammer. Redelijk onderhoudens thrillertje dus. Einde was slecht, maar acteerprestaties en het tempo was oke. Het is alleen denk ik niet een film die blijft hangen.

avatar van barcelonagek

barcelonagek

Wat iemand al zei, heb me geen sec. verveelt en dat is de bedoeling bij een film of niet ? Prima film, vooral die droge humor mag ik wel in films, geslaagde film

avatar van keennn

keennn

Een B-film, dit noem ik geen thriller eerder een komedie, Had van Denzel Washington toch verwacht dat hij zijn films beter uitkoos, gelukkig trok hij het niveau wat omhoog daarvoor wil ik de film nog 1,5* geven.

avatar van Boneka

Boneka

• 2033 berichten

Via UPC voor 1,99 verkrijgbaar en ik moet zeggen heb me vrijdagavond niet verveeld met deze film. Okay it's not a cliffhanger, maar er zit genoeg in om je te vermaken al was het maar om de mooie ladies Sanaa Lathan en Eva Mendes. Niet verkeerd. Vind de film zeker niet voorspelbaar en loopt zeker anders af dan je zou vermoeden. Uiteraard zitten er wat ongeloofwaardige scenes in zoals bij die fax inderdaad, maar over het geheel gezien niet storend. Even naar de wc gaan is toch moeilijk, want anders mis je details. Minder vind ik de muziek. Dat gaat wel aan het begin, maar mag best heviger worden naarmate de film vordert. Al met al een lekkere film, mooie vrouwen en een heel aardig verhaal. 7,5

avatar van Justinw

Justinw

Zoals verwacht.

Een prima te kijken licht verteerbare thriller. En de acteurs maken het nog genietbaar. Denzel weet het leuk te brengen. En het kat en muis spel is erg leuk gedaan. Visueel ziet het er allemaal ook gewoon aardig uit. Met een paar leuke Miami shots. Mendes is ook erg leuk om naar te kijken. En voor je het weet is de avond om. Heb je een redelijke film gezien die goed genietbaar is.

avatar van Lau1986

Lau1986

Aardige film met Denzel Washington als politie agent die erin word geluisd en er alles aan doet om zijn "sporen" uit te wissen. De film komt wat traag op gang, maar word opzich nog wel spannend. Verder zit er wat weinig actie in de film, waar ik eigenlijk wel op gehoopt had, maar verder was het wel vermakelij

avatar van MovieHolic

MovieHolic

• 1910 stemmen

Prima film, met toch wat leuke twists and turns.

Er gaat wel erg veel goed, das jammer...

avatar van mister blonde

mister blonde

• 12043 berichten

Eerste 45 min. zijn verschrikkelijk saai. Daarna is het 30-45 minuten zeer behoorlijk, hoewel het soms wat ongeloofwaardig is en niet alles lijkt te kloppen, is het redelijk spannend en zijn er best aardige momenten. De film eindigt echter weer heel cliche. Vooruit; 2,5 sterrren.

avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

• 2085 berichten

Standaard verhaal, standaard actie, goed geacteerd. Een redelijke film dus.

avatar van Phoenix

Phoenix

Aardige Wild Things kloon. Vooral qua setting en wendingen dan. Verder niets bijzonders natuurlijk, maar ook niet vervelend om te zien.