• 8.518.229 stemmen

Met onder meer: Gerard Butler, Jaimie Alexander en Robert Walker Branchaud

Releasedatum: 12 mei 2022

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Last Seen Alive

Wanneer Will zijn aanstaande ex-vrouw Lisa naar het huis van zijn schoonouders rijdt, verdwijnt ze op mysterieuze wijze tijdens een stop bij een benzinestation. In een wanhopige poging om haar te vinden, schakelt Will zowel de lokale politie als Lisa’s ouders in. Wanneer Will plots zelf de hoofdverdachte wordt, neemt hij het heft in eigen handen.

avatar van teigertje

teigertje

• 1958 stemmen

Een razend spannende aktie drama thriller.

Weer zo film die veel meer credits verdient.

Last seen alive is een film waarbij je vanaf het begin op het puntje van je stoel zit.

Je voelt de onmacht en wanhoop als zijn vrouw plots is verdwenen.

En zet hij alles op alles haar te vinden.

Gerard Butler is wederom fantastisch in zijn rol.

Een kei van een acteur die weinig moeite hoeft te doen,en zo natuurlijk kan spelen.

Een fantastische film.

avatar van weerwolf79

weerwolf79

Een niet heel bijzondere 13 in een dozijn film. Acteerwerk is goed maar ook niet meer dan dat, het verhaal is matig en al vele malen verteld.

avatar van nadrin

nadrin

Vroeger noemde men dit een weekend film. Maar dan wel een betere.

avatar van OlivierB

OlivierB

Ik vond het een rampzalige film om aan te zien. De acteerprestaties waren dramatisch slecht ( vooral die verkoper van het tankstation en de vader van zijn vrouw ), zelf het niveau van Gerard Butler was gewoon ronduit zwak. Het leek mij eerder reality tv dan op een film. Ook verschrikkelijk camerawerk dat het er niet beter op maakte. Helaas.

avatar van umbra

umbra

Best nog gulle score voor dit filmpje, want ik vond dit maar zeer pover 'thrillertje', dat werkelijk nooit spannend wordt en echt wat verder kabbelt en vooral veel verveling en irritatie opwekt...3/10.