• 8.523.160 stemmen

Geregisseerd door: Mark Williams

Met onder meer: Liam Neeson, Emmy Raver-Lampman en Taylor John Smith

Releasedatum: 24 februari 2022

Plot Blacklight

"They're gonna need more men."

De gekwelde agent Travis Block werkt voor de FBI. Zijn werk bestaat eruit undercoveragenten, die hun dekmantel kwijtgeraakt zijn, uit gevaarlijke situaties te halen. Tijdens een soortgelijke klus stuit hij op een samenzwering waarbij de hoogste rangen binnen de FBI betrokken zijn.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Alle Media

avatar van Waku

Waku

Erg matige Liam Neeson actiefilm. Zo n eentje die je voorbij ziet schuiven bij RTL 7 op maandag avond na het darten. Standaard verhaaltje, stereo type foute overheidsman met dito handlangers. Maar wat vooral niet meer kan is een knokkende Neeson. Die gevechtscenes tegen doorgewinterde commando,s en huurlingen worden een beetje sneu om naar te kijken. 2.0*

avatar van teigertje

teigertje

• 1967 stemmen

Absoluut onverdiend ook deze aktie thriller zo afkeurend wordt bekritiseerd.

Verwacht niet de explosieve aktie zoals Taken trilogie.

Die waren ongekend goed.

Maar deze film.mag er meer dan zijn.

Uitstekende film, spannend en volop aktie en onfrisse praktijken wat hij moet ontrafelen.

Liam Neeson weliswaar iets minder in aktie zoals Taken.

Maar speelt weer subliem,zoals hij dat kan.

Prima film.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

teigertje schreef:

Absoluut onverdiend ook deze aktie thriller zo afkeurend wordt bekritiseerd.

Verwacht niet de explosieve aktie zoals Taken trilogie.

Die waren ongekend goed.

Maar deze film.mag er meer dan zijn.

Liam Neeson weliswaar iets minder in aktie zoals Taken.

Maar speelt weer subliem,zoals hij dat kan.

Prima film.

Met meer dan 800 5-sterren films is slechts een 4 vanuit jouw oogpunt wel erg matig

avatar van teigertje

teigertje

• 1967 stemmen

Iron Maiden schreef:

Mijn dank voor je oplettendheid,ik zal het maar opvatten als een compliment

Er is bergen pulp wat ik ook zie, en die beoordeel ik nog geen eens.

Er zijn hier veel zogenaamde film fans die nagenoeg alles negatief beoordelen.

Zelfs als men ze geen eens gezien heeft.

Die kunnen beter eieren gaan schilderen

avatar van mrklm

mrklm

Travis Block [Liam Neeson] lost regelmatig vervelende klusjes op voor FBI-directeur Gabriel Robinson [Aidan Quinn] waarbij hij niet kijkt op een slachtoffertje hier en een explosietje daar. Wanneer hij opdracht krijgt om de labiele, gewelddadige Dusty Crane [Taylor John Smith] te weerhouden van een interview met een journalist [Emmy Raver-Lampman] ontdekt hij dat Robinson onderdeel uitmaakt van een duister complot en wordt hij zelf doelwit van de FBI. Typisch Neesonvehikel toont in ieder geval dat hij zijn trucje nog niet is verleerd, maar de pogingen om hem af te schilderen als de ideale grootvader (met de hulp van de ultraschattige Gabrielle Sengos] en als slachtoffer van omstandigheden zijn vermoeiend en Williams voegt niets origineels toe aan de versleten Neesonformule.

avatar van Luudje10

Luudje10

Ik ben gewoon een fan van Liam Neeson en vind zijn films altijd goed. Deze as iets minder maar keek toch wel lekker weg

avatar van macrobody

macrobody

Zeer voorspelbaar allemaal maar dat mocht de pret niet drukken.

avatar van blackwolves

blackwolves

goed actie film met weer eens eentje om u tanden in te bijten. sterke stunts met autos lekkere actie

weer een zoals ik de acteurs graag zie in films heb ook geen enkel gevoel gehad dat hij begon tegen te steken

Travis Block is een geheim agent die duistere zaken moet oplossen maar binnen zijn organisatie is er corruptie en daarbij komt ook zijn family in gevaar om hun te reden gaat hij niemand of niets uit de weg. als je weet wat actie is dan is deze film het kijken waard geef niet wat andere zegen kijk hem zelf. dat doe ik ook is hij goed oke is hij niet goed wel ik heb hem dan toch gezien ik geef zelden om wat andere er van vinden daarom zal ik zelden een film kopen dat ik nog niet gezien heb want dat is voor mij verloren geld als hij slecht is dan hebt je er laat zegen 20 euro of zo gegeven neen liever 20 euro aan een film die ik heb gezien. dus daarom is hij voor mij 3 en alf sterren waard ik heb actie en spanning gezien dus daardoor ben ik meer dan tevreden

avatar van steffv1

steffv1

Ach het is een Neeson film, je weet op voorhand welk typetje hij gaat spelen (hoewel deze minder actie gericht was), maar films met Neeson kijken altijd lekker weg. Geen topper maar voor een Neeson film gewoon een gekende patroon.

avatar van Hoggiebro

Hoggiebro

wel aardig, maar Neeson kon mij niet overtuigen. Hoop dat het niet net zo afzakt als Willis en Seagal

scorsese

Matige film over een man die voor de FBI werkt om undercoveragenten in problemen bij te staan. Clichematige personages en met de angststoornins van het hoofdpersonage wordt ook weinig gedaan. Het plot is ook vrij standaard en hetzelfde geldt voor de actiescenes. Vervelend wordt het niet, maar 3.0 sterren zou net te veel zijn.

avatar van FlorisV

FlorisV

Blacklight Matters las ik al ergens...na de eerste 7 minuten is me in ieder geval duidelijk dat ik hier naar een dampende woke drol heb zitten kijken, met een net zo lachwekkend als simplistisch wereldbeeld, inclusief redneck racisten als bad guys en iemand die gratis zorg belooft als verlosser van het kwade. In het land dat twee keer een zwarte president koos krioelt het plots van de white supremacists die tot zelfs in de hoogste posities in de regering zitten! En zij zijn de complotgekkies, heus niet degene die deze flauwekul bedenkt! Qua actie schijnt het ook weinig voor te stellen. Laat maar zitten.

avatar van AniSter

AniSter

Qua plot vrij waardeloos en dom, qua actie redelijk. Het is geen hoogstaande cinema en Neeson gaat een beetje richting dezelfde rollen als Willis. Jammer, als ik terugkijk op de mooie films die ze gemaakt hebben. Maar laat ik niet te diep duiken en voor deze nog een gemiddelde score aanhouden.

avatar van Reida

Reida

Slecht verhaal, slechte soundtrack, slecht geacteerd, niet de moeite van het kijken waard, jammer hij was vroeger zo’n goeie acteur.