• 8.557.488 stemmen

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Alexander Sharp

Met onder meer: Blake Stadel, Natalie Sharp en Behtash Fazlali

Plot Wired Shut

"Nowhere to run. No way to scream."

Na een gruwelijk auto-ongeluk wordt de beroemde auteur Reed Rodney aan zijn kaak geopereerd en kan hij tijdelijk niet meer praten. Gedwongen om thuis alleen te herstellen, dreigt het isolement hem te overweldigen. Maar dan duikt zijn vervreemde dochter Emmy op. Is ze gekomen om na al die jaren opnieuw contact te maken of heeft ze een verborgen agenda? Als een gevaarlijk geheim aan het licht komt en een indringer voor de deur staat, moeten Reed en Emmy samenwerken om de nacht te overleven.

imageimage

avatar van lang pee

lang pee

Weinig woorden aan vuil maken, verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar, het acteren is belabberd, één van de slechtste film ooit gezien, en ik heb er al veel gezien, ik zou zeggen niet kijken.....

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Het valt ons wel vaker op, op andere sites (IMDb b.v.) wordt soms een film positiever beoordeelt dan hier op MM. Zou het liggen aan het internationale karakter van IMDb? Ook is natuurlijk het aantal kijkers van belang. Gelukkig hebben we met deze film ons laten leiden door IMDb betreffende de beoordelingen (IMDb beoordeling: 6,0 (8.044)) en de reviews. Hier op MM haalt de film nog geen 4 maar is ook qua kijkers nog laag, 11!

De reviews op IMDb waren ook niet steeds veelbelovend en beoordelingen van een halve en 1 ster vinden we niet realistisch, net als beoordelingen van een 10, allemaal te kort door de bocht in onze ogen.

Gemiddeld, als wij ons goed voelen bij een film en niet blijven zitten met een geïrriteerd gevoel, is de 7 een mooi cijfer. En dat hebben we ook bij "Wired shut" gegeven, een 7.

Redelijk goed geacteerd, gewoon verhaaltje zonder diepte- en hoogtepunten, beetje weinig setting en redelijke opbouw. Het kon allemaal iets beter, iets duidelijker en iets uitgebreider. (qua setting, verhaal speelt zich op 3 minuten na, volledig binnen een vrijstaande woning in een bosachtige omgeving af)

Dus, een 7.