• 11.452 nieuwsartikelen
  • 9.038.526 stemmen

A Very Murray Christmas (2015)

Komedie / Muziek | 56 minuten

Genre: Komedie / Muziek

Geregisseerd door: Sofia Coppola

Met onder meer: Bill Murray, Paul Shaffer en Michael Cera

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot A Very Murray Christmas

"We wish you a Murray Christmas."

Bill Murray heeft een cast vol sterren verzameld voor een avondje muziek, schalksheid en kroegenpraat voor zijn kerstshow. De vraag is of de show door kan gaan, want er is een behoorlijke sneeuwstorm gaande.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Bill Murray

The Bartender

The Waitress

avatar van Mescaline

Mescaline

Erg zoetsappig(maar dat viel natuurlijk ook wel te verwachten! ) Maar ook een Murray die zichtbaar veel plezier had in zijn rol, sterker nog het deed mij meermaals denken aan zijn Lost in Translation personage, wat niet zo heel gek is aangezien hier dezelfde regisseuse aan het werk is.

De film/special duurt niet te lang en kijkt makkelijk weg, leuke kleine rol voor George Clooney ook trouwens!

Best fijn, kijkt makkelijk weg en neemt zichzelf ook zeker niet al te serieus.

Inmiddels 2 keer gezien.

avatar van mjk87

mjk87 (moderator films)

Geen idee wat men hier nu mee wilde. Qua beelden wel sfeervol, maar het verhaal trekt nergens op en zo voelt de film en die sfeer gemaakt en leeg aan. Veel liedjes verder, maar voor mij zat er weinig bij, echt plezier eraan beleefd heb ik niet en ondanks de korte lengte weet de film toch te vervelen. 1,5*.