• 11.278 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels en Spaans

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Buddy Games

"No guts. No glory. No mercy."

Zes vrienden hebben elkaar al jaren niet meer gezien. Nu herenigen ze zich om de Buddy Games te spelen, een wild assortiment van absurde fysieke en mentale uitdagingen. Hiermee hebben ze de kans om 150 000 dollar te winnen. Ze genezen oude wonden, herstellen fouten uit het verleden en willen de ware betekenis van vriendschap uitvinden... of ze gaan dood als ze het proberen.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

I love your hair. Do you sleep in the woods?

avatar van schumacher

schumacher

Niet dat ik me heb kapot gelachen maar het was een zeer luchtig filmpke, keek lekker weg,.

avatar van Waku

Waku

"Buddy Games" vooral uw poep, testikels en sperma grappen.

De film werd precies van wat ik er van te voren van verwachtte.

Leuk om tijdens een paar bacootjes of biertjes drinken te bekijken.

Simpeltjes.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Weinig van verwacht, in het begin dacht ik ook, waar ben ik aan begonnen. Maar best aardig nog.

avatar van Nikki_U

Nikki_U

Flauwe film. Jensen Ackles was wel grappig om te zien.

avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

Tja.

Een keer of 4 moeten lachen, dus compleet hopeloos is het net niet, maar veel meer kan ik er niet over zeggen. Althans, toch niks positiefs. Verder vooral flauw, niet grappig wanneer het dat wel had moeten zijn, een beetje vervelend zelfs. De vriendengroep is geen moment leuk en bepaalde typetjes zijn dusdanig luid dat ze andere ondersneeuwen. Snel vergeten maar.

avatar van Shadowed

Shadowed

De regiedebuutfilm voor acteur Josh Duhamel geeft er alle schijn van dat hij Buddy Games echt als zijn eigen wereldje ziet. Daarin weet hij ook best aardig te slagen en heeft het zelfs voor elkaar om in 2023 zijn vervolgfilm uit te brengen. Het levert een film op die puur gericht is op komische situaties. Er zijn wel enkele uitspattingen naar dramatiek te vinden, maar die worden nogal snel afgekapt door Duhamel voor één of andere absurdistische scene, waardoor ik me wel begon af te vragen waarom het überhaupt nog geprobeerd moest worden. De achtergrond van de film om het spel heen deed me bijzonder weinig, de film leeft namelijk pas echt op wanneer de buddygames zelf dan beginnen. Ik heb best kunnen lachen om de fratsen, met als hoogtepunt de baruitdaging. Zeer kinderachtig, maar stiekem wel ouderwets leuk. Al bij al is het een onzinnig, soms rommelig geheel waarvan het toernooi gerust meer naar voren gebracht had mogen worden, maar dat staat een prima avondje aan vermaak amper in de weg.