ad
  • 8.107.039 stemmen

Midnight at the Magnolia (2020)

Komedie / Romantiek | 87 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Max McGuire

Met onder meer: Natalie Hall, Evan Williams en Michael Gordin Shore

Releasedatum: 5 november 2020

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Midnight at the Magnolia

"This New Year's Eve, the countdown to love is on."

Maggie en Jack zijn vrienden sinds hun jeugd. Ze geven nu als volwassenen samen datingsadvies op hun populaire lokale radioshow. Ze willen dat hun show nationaal wordt uitgezonden voor de feestdagen. Hun baas moedigt hen daarom aan om voor hun luisteraars en familie te doen alsof ze een relatie hebben.

imageimageimageimageimage

avatar van Mickey b

Mickey b

Ben in mijn kerstfilmperiode. Dwz. iedere dag naar aanloop van Kerstmis een kerstfilmpje proberen mee te pikken. Deze romantische film met iets van humor en een lichte kerstsfeer op achtergrond heeft mij enorm verrast. Voor mij totaal onbekende acteurs, maar wat voor een klik hadden deze twee!!! Akkoord, ze spelen twee beste vrienden, maar dit kwam bij mij zo geloofwaardig over, dat ik helemaal meegezogen werd in het verhaal. Meestal zijn kerstfilms met onbekende acteurs niet van een hoog niveau, maar geloof mij als ik zeg dat dit een uitzondering op de regel is. En daar ik al wat kerstfilms gezien heb (en er zullen nog vele volgen), kan ik dit genre al wat vergelijken. Deze film is wat men noemt zo’n onbekend pareltje. Verbaasd mij zelfs dat ik eerste ben om er hier iets over te schrijven. Genoten van de eerlijke oprechte vriendschap en magie die beide acteurs in beeld wisten te brengen. Zelden voor dit genre zo’n hoge score gegeven. Is voor mij 4,5* waard. En dat voor een film die het zonder CGI ea. het enkel maar moet hebben van zijn verhaaltechnische inhoud en acteursprestaties...

BBarbie

Bouquetreeksverhaal over een romance, die helemaal uitgemolken wordt en al doende de nodige clichés op elkaar stapelt. De beide protagonisten doen hun best om er wat van te maken, maar zijn in hun streven vrij kansloos vanwege het zwakke materiaal waarmee ze moeten werken. De talkshow fragmenten springen eruit.