Two of Us (2020)

Alternatieve titels: Dead Earth | Paradise Z

Actie / Horror

geregisseerd door Wych Kaosayananda
met Milena Gorum en Alice Tantayanon

Sylvia en Rose zijn twee mooie jonge vrouwen. In een luxe resort proberen ze tijdens een zombie-apocalyps te vermijden dat ze opgemerkt worden. Nadat een verwoestende aanval hun voedselvoorraad vernietigt, riskeert het tweetal de dood, wanneer ze op zoek gaan naar een nieuw paradijs.

avatar van Left4Dead
Waar krijgt zo'n Kaosayananda toch elke keer zijn geld vandaan om dit soort wanproducten te mogen maken. En dat ook nog eens in deze tijd.

avatar van XanderJ
Half puntje voor de mooie "natuur"

De mooie "natuur" vond ik ook niks ...

avatar van blurp194
Ongeveer even spannend als de aquarium-dvd. De poster is veel mooier dan de film zelf, en heeft ook al meer actie dan de film brengt. Zonde van de tijd.