Blackpink: Light Up the Sky (2020)

Documentaire / Muziek

geregisseerd door Caroline Suh
met Jennie Kim, Ji-soo Kim en Lalisa Manoban

Blackpink is een meidengroep uit Zuid-Korea, opgericht in 2016. Deze documentaire beslaat de eerste vier jaar in hun bestaan met opnames van hun eerste repetities, een persoonlijk inkijkje in hun dagelijks leven, verhalen van achter de schermen en interviews met de vier dames tot aan hun grootse optreden op het Coachella Valley Music and Arts Festival. De film toont de moeilijkheden van een beroemdheid te zijn in de K-pop.

avatar van Observator
Waarschijnlijk leuk voor de fans. De meisjes hebben niks te vertellen, wat niet erg is, maar als documentaire blijft het daardoor zeer oppervlakkig.