No Matarás (2020)

Spanje
Thriller

geregisseerd door David Victori
met Mario Casas, Elisabeth Larena en lbert Green

Dani is een goede kerel die al een paar jaar voor zijn zieke vader zorgt. Nadat zijn vader is overleden, besluit hij dat het tijd is om zijn eigen leven weer op de rails te krijgen en koopt hij een ticket om op wereldreis te gaan. Voordat zijn reis van start kan gaan, ontmoet hij Mila. Zij is een aantrekkelijke maar onstabiele jonge vrouw. Wat begint als een nacht vol avontuur, verandert al snel in een nachtmerrie.

Teaser