Cracked Up (2018)

Alternatieve titel: What Happened? A Journey with Darrell Hammond

Documentaire

geregisseerd door Michelle Esrick
met Darrell Hammond

In "Cracked Up" gaat in op de effecten die vervelende ervaringen uit de kindertijd kunnen hebben gedurende een heel leven. Darrrell Hammond is een gewaardeerde acteur, komiek, meester-imitator en Saturday Night Live-veteraan. Hij praat over het extreme misbruik dat hij als kind heeft geleden, een trauma dat bijna zijn volwassen leven heeft verwoest. In zijn privéleven leed hij aan traumatische herinneringen, automutilatie, verslaving en verkeerde diagnoses, totdat de juiste arts de sleutel vond om de herinneringen te ontgrendelen die zijn brein meer dan 50 jaar opgesloten hield.