A Secret Love (2020)

Documentaire

geregisseerd door Chris Bolan
met Terry Donahue en Pat Henschel

A Secret Love beschrijft het bijzondere liefdesverhaal van Terry Donahue en Pat Henschel, wiens relatie bijna zeven decennia omvatte. Terry speelde in de professionele honkbalcompetitie voor vrouwen waaruit de inspiratie ontstond voor de film A League of There Own. Deze film vertelde echter niet het werkelijke verhaal van de vrouwen die het grootste deel van hun leven in de kast zaten. Deze documentaire volgt Terry en Pat terug naar de tijd dat ze elkaar voor het eerst ontmoetten, tijdens hun professionele leven in Chicago. Ook komen hun conservatieve families aan bod en hun worsteling om al dan niet te trouwen. Hun coming-out op late leeftijd brengt nieuwe uitdagingen met zich mee.