Against the Wild 2: Survive the Serengeti (2016)

Alternatieve titel: Against the Wild: Survive the Serengeti

Canada / Zuid-Afrika
Avontuur

geregisseerd door Richard Boddington
met Jeri Ryan, John Paul Ruttan en Ella Ballentine

De kinderen Emma en Ryan stappen in een klein vliegtuig om hun vader te bezoeken. In het vliegtuig zitten de piloot Roger Kruger en een hond genaamd Chinook. Er gaat iets mis en het vliegtuig stort neer ergens in de wildernis. Terwijl de ouders Jennifer en Paul het vliegtuig en hun kinderen proberen te vinden, zoeken Emma en Ryan hulp voor de gewonde piloot. Gelukkig krijgen ze hulp van Chinook.

• vanaf 25 mei te koop op dvd