• 11.514 nieuwsartikelen

Met onder meer: CJ Adams, Erin Pitt en Natasha Henstridge

Gesproken taal: Engels

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Against the Wild

"Partners in survival. Friends for life."

De 13-jarige Zach en de 12-jarige Hannah gaan samen met hun hond Chinook op bezoek bij hun vader met een watervliegtuig. Als het vliegtuig in de problemen komt en crasht, moet het drietal zien te overleven in de wildernis. Op zoek naar hulp verdwalen ze en moeten allerlei gevaren zien te overwinnen. Ondertussen gaan de ouders Robert en Susan op zoek naar hun kinderen. De ouders willen scheiden, maar misschien brengt deze zoektocht hen wel dichter bij elkaar.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Pazmaster

Pazmaster

B film, en niet zo`n beste. Twee kinderen en hun heldhaftige hond gaan per vliegtuig naar hun altijd werkende vader. Als door motorpech het vliegtuig is neergestort ergens in de bossen moeten ze de bewoonde wereld zien te bereiken. Hun ouders die op het punt staan te gaan scheiden, omdat vader alleen maar aan het werk is, wachten in spanning af terwijl de hulptroepen aan het zoeken zijn.

Het is allemaal erg kinderachtig en ondanks alle gevaren (die binnen een minuut weer geweken zijn) wordt het nooit echt spannend. Ook het acteerwerk is zeer matig. Leuke film voor de kleintjes misschien, maar ik vond er niet veel aan. Erg saai en voorspelbaar. 2 sterren

avatar van steffiestones

steffiestones

Kinderfilm, niet goed geacteerd, veel fouten, nooit spannend.

Enigste pluspuntje is de mooie locatie, mooie beelden.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijke film met aardige beelden en een dun verhaaltje, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van Delta65

Delta65

Behoorlijk slecht geacteerd en behoorlijk voorspelbaar. Ik dacht dat CJ adams een rising star was, na the oddlife of Timothy green. Maar ook hij doet t slecht. Ik denk wel prima film voor kinderen!

stinissen (crew films & series)

De doelgroep voor dit wel aardige thema is kinderen tussen de 5 en 10 jaar die kunnen dit nog wel waarderen.

avatar van blurp194

blurp194

Slecht acteerwerk, tenenkrommende muziek die storend aanwezig is, een flauw en supervoorspelbaar verhaal, en het ergste nog: domme kinderen en zo mogelijk nog dommere ouders. Alleen de hond maakt er nog een beetje wat van.

Zelfs voor de doelgroep zou ik dit geen geschikte film vinden. Er zijn veel betere films in het genre.

avatar van HK Senator

HK Senator

Mijn dochters vonden hem leuk. Zelf heb ik me nogal in moeten houden om niet elke paar minuten vernietigende opmerkingen te maken terwijl ik met plaatsvervangende schaamte constant in een deuk lag van dit goedkope wangedrocht. De mooie Canadese landschappen en de hond maken het net dragelijk. Verder sluit ik me geheel aan bij blurp194.

avatar van arno74

arno74

Redelijke avonturen/familiefilm, vooral voor kinderen. Voor volwassenen is het veel te cliché en voorspelbaar. Het minste van alles is wel dat het zich vastklampt aan de traditionele/verouderde man-vrouwverhouding, zo is het meisje vooral hulpeloos, en de jongen is meer de dappere held. Dat valt al op de poster van hun gezichten af te lezen. Jammer van die verouderde kijk, scheelt een halve ster. 2*

avatar van Creative-lady

Creative-lady

De film? Vond ik tussen de 2 mooi. Ik zie graag films over kinderen, maar films alleen met kinderen? Nee, niet zo mooi. Maar vond het ook niet 'lelijk'. Verschoot toch wel enkele keren als er iets gebeurde met de kinderen. Heel af en toe een keer een minuut volwassen mensen,... En het einde had ik wel verwacht.