ad

Drama | 99 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Vlad Feier

Met onder meer: Johnny Whitworth, Maurice McRae en Zazie Beetz

IMDb beoordeling: 5,5 (671)

Releasedatum: 27 augustus 2020

Over Still Here

Christian Baker is een reporter werkzaam voor de New Yorkse krant The Chronicle. Zijn volgende artikel beslaat de verdwijning van de twaalfjarige Afro-Amerikaanse Monique Watson, afkomstig uit Brooklyn. Niet erg geïnteresseerd in het onderwerp poogt Christian zich er snel vanaf te maken. Dit is echter niet zonder gevolgen en al snel wordt de man door schuld verteerd.

image

Andre Watson

Paige Sullivan

avatar van Elokuva

Elokuva

Een film met acteurs en actrices die in (nog) niet kende. Het verhaal is duidelijk en voorspelbaar, hetzelfde geldt voor het verloop van de film. De film is gebaseerd op waarheden; er worden ruim 500.000 personen vermist in Amerika.

De emoties in de film worden vooral door de vader van het meisjes (Maurice McRae) goed en overtuigend vertolkt, ook de journalist (Johnny Whitworth) kwam op mij geloofwaardig over.

Ik vond het een goede film die mij tot het einde heeft beziggehouden.

avatar van AniSter

AniSter

Sommige zaken in deze film zijn onnodig lang getrokken of herhaald. Het einde was helaas een beetje dun. Voor de rest een prima film die bleef boeien.

avatar van schumacher

schumacher

Redelijke film, beetje te traag naar mijn goesting waardoor er noet genoeg spanning inzat.

Maar kon er nog mee door.

avatar van Waku

Waku

Heftig vermissing drama.

Je leeft mee met het getroffen gezin, die behalve de traumatische vermissing te maken krijgt met de arrogante houding en bureaucratie van de lokale politie autoriteiten.

Dat de film blijkbaar gebaseerd is op ware feiten maken " Still There" enkel schrijnender.

Meeslepende film.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Verhaal is redelijk maar ook weer niet bijzonder. Er zijn veel films over dit onderwerp en deze film voegt eigenlijk weinig toe, bovendien is de uitvoering ook niet goed. Verder is het acteerwerk niet echt om over naar huis te schrijven, het spel van de rechercheur vond ik zelfs tenenkrommend.