Promising Young Woman (2020)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Misdaad / Drama

geregisseerd door Emerald Fennell
met Carey Mulligan, Bo Burnham en Alison Brie

Cassie zag een veelbelovende toekomst tegemoet, maar toen gebeurde er iets waardoor ze haar toekomst niet meer zeker was. Niets in het leven van Cassie is wat het lijkt; ze is slim, sluw en ’s avonds leidt ze een dubbelleven. Nu is de tijd aangebroken dat zij fouten uit het verleden recht kan zetten.

• Vanaf donderdag 16 april in de bioscoop

Vanaf 16 april 2020 in de bioscoop (The Searchers)