Love Sarah (2020)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Eliza Schroeder
met Shannon Tarbet, Celia Imrie en Shelley Conn

Vastbesloten om de droom van haar overleden moeder, het openen van een bakkerswinkel in het Londense Notting Hill, uit te laten komen besluit de 19-jarige Clarissa de hulp van haar moeders beste vriendin Isabella en haar vervreemde excentrieke oma Mimi in te schakelen. De drie generaties vrouwen zullen hun rouw, onzekerheden en onderlinge verschillen moeten zien te overwinnen om de herinnering aan de door hen zo geliefde Sarah levend te houden door hun winkel te vullen met liefde, hoop én kleurrijk gebak van over de hele wereld.

Aangekocht door Paradiso Entertainment Nederland. Release in 2020.