I Used to Go Here (2020)

Drama / Komedie

geregisseerd door Kris Rey
met Gillian Jacobs, Jemaine Clement en Josh Wiggins

De 35-jarige auteur Kate Conklin heeft net haar nieuwste boek uitgebracht. Ze wordt door haar mentor en voormalig docent uitgenodigd om een gastcollege te geven. Kate stemt met dit verzoek in, nog onwetend over het feit dat haar leven verstrikt zal geraken in dat van een excentrieke groep studenten.

avatar van Solipsis
Interessant, ben dol op Jemaine Clement / Flight of the Conchords.