Whitestar (2019)

Nederland
Familie / Drama

geregisseerd door Jamel Aattache
met Britt Dekker, Richelle Plantinga en Sterre van Woudenberg

Tijdens de vakantie werken Megan en haar beste vriendin Julia samen met Eddy bij de stal van de bikkelharde paardenhandelaar Alex. Megan heeft er altijd van gedroomd om een succesvolle dressuurrijder te worden. Dan komt Whitestar op Megans pad, een paard waarmee zij een bijzondere band opbouwt, maar dat voor Alex een onhandelbaar paard blijft. Wanneer hij hem weg wil doen, kan Megan hem maar net van zijn ondergang redden.

Vanaf 9 oktober in de bioscoop (Just Film Distribution)

Kan niet wachten.

avatar van Graaf Machine
Britt Dekker !!

Whitestar gaat internationaal. Het was al bekend dat de film in Frankrijk en Duitsland te zien is. Netflix brengt Whitestar nu ook naar Amerika.

Bron

kappeuter schreef:

Bron

Daar denken ze gewoon dat dit Polder Porno is, joh.

Paardenmeisjes heb je over de hele wereld en die verslinden dit soort meuk.

Hoe kan ik hem kijken op mijn mobiel

avatar van Left4Dead
Weer een nationaal kwaliteitsproduct natuurlijk. Kan bijna niet wachten, het gehinnik van Dekker.

avatar van Pazmaster
Ze weet niet hoeveel eieren er in een dozijn zitten maar kan wel acteren? Lijkt me sterk, het niveau in acterend Nederland is gewoon erg laag. Daarom kijk ik zelden Nederlandse meuk.

avatar van mcdaktari
Britt Dekker????? in een film?? Of film nou net.

avatar van jipt
Klinkt inspirerend

avatar van suussuus76
Pazmaster schreef:

Het valt soms niet mee om echt van tv te onderscheiden.. Britt Dekker heeft een typetje neer gezet op tv... In het echte leven heeft ze gewoon de havo gedaanen rijdt ze nu niet onverdienstelijk dressuur op nationaal hoog niveau en heeft ze geen moeite met eieren en doosjes.
Kan ze toch best goed acteren,he

avatar van mjk87
Oké, hier was ik dus gewoon benieuwd naar. Ik kan Dekker ook best goed hebben, lief meisje dat volgens mij geen vlieg kwaad doet. Al zit ze nauwelijks in de film, pas in de slotscène. Dat nekt de film overigens niet, het is wel het enorm slechte acteerwerk van de anderen. Vooral die Kees Boot, geen idee wat hij dacht mee bezig te zijn maar je ziet en man constant acteren, het is lachwekkend over de top en geen moment geloofwaardig. Ook de rest van de cast is bijzonder matig. Verhaaltje zelf heeft ook weinig om het lijf, maar wat het ook was geweest: met zulk slecht acteerwerk is niets te redden. 1,0*.

Ik vond de film op zich best goed. Maar de overgang van de jongere naar de oudere versies is bijzonder slecht ! Had dan op zn minst iemand genomen die op het eerste meisje leuk. En geen Britt dekker. Sorry Britt, maar hou het lekker bij paardrijden.
Dat was het enige hekelpunt vond ik. De overgang van de jongere naar de oudere kids, die totaal niet leken op de eerste versies.

Voor de rest, goed verhaal.