Misfit 2 (2019)

Nederland

geregisseerd door Erwin van den Eshof
met Djamila, Gio Latooy en Tinne Oltmans

Nadat Julia (Djamila) terugkomt uit Amerika voor het nieuwe schooljaar mag ze samen met Nick (Niek Roozen) meedoen aan een grote landelijke muziekwedstrijd: een droom die uitkomt. Maar wanneer Nick onverwacht van school ruilt wordt hij helemaal ingepakt door multitalent Babette (Tinne Oltmans), die hem zelfs overtuigt om samen met haar een nummer op te nemen. Om Nick terug te halen én de Battle of the Schools te winnen zit er niks anders op voor Julia en haar Misfit-squad dan samen te werken met hun eeuwige rivalen: de VIP-squad.

• Vanaf woensdag 25 september in de bioscoop

Vanaf 25 september in de bioscoop (Splendid Film)