• 8.295.510 stemmen

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Roy Poortmans

Met onder meer: Vajèn van den Bosch, Buddy Vedder en Leontine Borsato

IMDb beoordeling: 3,8 (137)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 6 december 2018

Plot First Kiss

First Kiss is een klein, maar succesvol cosmeticabedrijf gespecialiseerd in lipstick. Het bedrijf staat onder leiding van Susan (Leontine Borsato), die wordt bijgestaan door Bobby en Marlin (Marije Zuurveld en Jeroen van Holland). De grote concurrent van First Kiss is Couleur de Paris, een cosmeticabedrijf geleid door Jeanette (Caroline De Bruijn) en haar dochter Germaine (Stijn Fransen). Jeanette is een meedogenloze zakenvrouw die First Kiss wil overnemen. Als Susan een overname weigert, zint Jeanette op wraak. Ze zal er alles aan doen om First Kiss kapot te maken.

imageimageimage

kappeuter (crew films)

Vanaf 6 december in de bioscoop (Just Film Distribution)

Weer een Nederlandse romcom naar Nijenhuis voorbeeld...

avatar van EW101

EW101

Die nieuwe Nijenhuis, All You Need is Love en nu deze ook nog..

avatar van n00r

n00r

Oh my god...

avatar van Waku

Waku

Die trailer zegt al genoeg...…..Goede Tijden slechte tijden niveau... brrrrrrrrr...ik sla over

avatar van mjk87

mjk87

Ja, dit was slecht. Plot, acteerwerk, noem maar op. Het is van een bedenkelijk niveau dat eerder doet denken aan schooltoneel dan aan iets dat ook maar enigszins realistisch is. Zoals dat hele gedoe om giftige delen in de lipstick te krijgen is in alles gewoon heel slecht.
Maar toch, heel vervelend was dit niet eens om naar te kijken. De film is zeker niet onsympathiek en qua tempo is het wel oké en kijkt makkelijk weg. En als je Ron Brandsteder laat opkomen als arts en hem dokter Bernhard noemt krijg je gewoon bonuspunten. 2,0*.

avatar van entoris

entoris

Slecht acteerwerk, flinterdunne splot en je kunt bingo spelen met alle homo-stereotypes die uit de jaren 90 zijn geïmporteerd.

avatar van jffrfilms

jffrfilms

Matig. Lijkt te veel op een soap, Ron Brandsteder vond ik wel geinig (als Dr. Bernhard )