Un Divan à Tunis (2019)

Alternatieve titel: Arab Blues

Frankrijk / Tunesië

geregisseerd door Manele Labidi Labbé
met Golshifteh Farahani, Majd Mastoura en Aïcha Ben Miled

Na tien jaar vertoeven in Parijs keert Selma terug naar Tunesië. Daar wil ze een praktijk in psychotherapie openen. Ze wordt echter met allerlei problemen geconfronteerd. Niet alleen moet ze op zoek naar klanten, ook moet ze de gehele papiermolen in orde brengen om überhaupt met haar zaak te kunnen starten.

• Vanaf maandag 1 juni in de bioscoop

Vanaf 1 juni in de bioscoop (Splendid Film)