Chiara Ferragni - Unposted (2019)

Italië
Documentaire

geregisseerd door Elisa Amoruso
met Chiara Ferragni

Volgens Forbes Magazine is Chiara Ferragni de meest invloedrijke mode-influencer ter wereld. Ze is een selfmade vrouw en geeft om vrouwenrechten en diversiteit. Haar succes inspireert haar miljoenen volgers op social media. Maar wie is de vrouw achter de publieke verschijning? Deze documentaire onthult hoe de digitale revolutie de zakenwereld, mode en cultuur heeft veranderd door een portret van Ferragni te schetsen.