Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates (2019)

Documentaire
Miniserie, 3 delen

geregisseerd door Davis Guggenheim
met Bill Gates

Bill Gates vertrok in 2000 bij Microsoft, het bedrijf dat hij mede oprichtte in 1975. De laatste jaren houdt hij zich vooral bezig met filantropische projecten. Deze documentaire gaat vooral over het leven van Gates als filantroop en mede-oprichter van de Bill & Melinda Gates Foundation. In drie afleveringen wordt het verhaal verteld van Bill Gates na zijn vertrek bij Microsoft.