Mijn Series +

Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates - Seizoen 1 (2019)

Documentaire

ontwikkeld door Davis Guggenheim
met Bill Gates

Bill Gates vertrok in 2000 bij Microsoft, het bedrijf dat hij mede oprichtte in 1975. De laatste jaren houdt hij zich vooral bezig met filantropische projecten. De serie een biedt ongekende toegang tot het leven van Gates terwijl hij unieke oplossingen voor enkele van 's werelds meest complexe problemen nastreeft met hetzelfde niveau van optimisme, nieuwsgierigheid en ijver dat zijn oorspronkelijke visie voor Microsoft inspireerde. De serie bevat interviews met Bill en Melinda Gates, evenals hun vrienden, familie en partners in de filantropie en het bedrijfsleven.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
avatar van The Oceanic Six
Dit wil ik wel zien. Boeiende man. Het schoolvoorbeeld van de extreem succesvolle computernerd.