Angela's Christmas (2017)

Ierland / Canada
Animatie / Familie

geregisseerd door Damien O'Connor
met de stemmen van Lucy O'Connell, Ruth Negga en Malachy McCourt

Als de jonge Angela op kerstavond met haar familie naar de kerk gaat, krijgt ze een buitengewoon idee. Angela is bang dat het blote kindeke Jezus een longontsteking op gaat lopen. Ze besluit het menneke mee te nemen uit de kerststal in de kerk, om hem thuis op te warmen.

avatar van mjk87
Niets voor mij. Heel duidelijk op kleine kinderen gericht met een erg matige animatie. Qua sfeer wel oké en zo'n klein verhaaltje is wel lief en past goed bij Kerst (al was het augustus dat ik deze keek) maar als film zelf heeft dit niets te bieden. Lekker kort, dus vervelen lukt niet echt. 1,5*.