Ayer no Termina Nunca (2013)

Alternatieve titel: Yesterday Never Ends

Spanje

geregisseerd door Isabel Coixet
met Javier Cámara en Candela Peña

Barcelona, 2017. Na een pauze van 5 jaren vol tragische gebeurtenissen komt een koppel weer samen. Tijdens de economische crisis was zij in Spanje gebleven, terwijl hij naar Duitsland was verhuisd om werk te zoeken. Op het moment dat ze allebei het idee hebben dat het verleden niet belangrijk meer is, komt het plotseling weer naar voren, en oude wonden worden open gehaald...