Ad Vitam (2018)

Frankrijk
Drama / Sciencefiction
310 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Thomas Cailley en Manuel Schapira
met Yvan Attal, Garance Marillier en Niels Schneider

In de nabije toekomst hebben mensen het eeuwige leven. Darius is politieagent en is 120 jaar oud. Christa is een opstandige, suïcidale vrouw van 24 jaar oud. De twee onderzoeken samen de mysterieuze zelfmoorden van zeven tieners. Waarom pleegden zij zelfmoord terwijl ze het eeuwige leven hadden? Het tweetal verdiept zich in de zaak en begeeft zich na een tijdje op gevaarlijk terrein.

avatar van mcdaktari
Wat dit is, weet ik niet. Ik ken verder ook geen films van deze regisseurs. Sciencefiction zie ik wel graag maar of dit wat is?? Toch maar een keer checken, wie weet is het een onverwachte meevaller.