Brief Encounters (2016)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
276 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Joss Agnew, Marek Losey en Jill Robertson
met Penelope Wilton, Sophie Rundle en Angela Griffin

In het begin van de jaren 80 worden de levens van vier doodgewone vrouwen op hun kop gezet. De vrouwen gaan aan de slag als verkoopsters van seksspeeltjes. Voor de vrouwen is hun nieuwe baan wel even wennen. Ook familieleden en vrienden hebben hun bedenkingen.

Zeer vermakelijke drama/komedie die heerlijk weg kijkt met een geweldige cast waar een lach en een traan centraal staan. Jaren '80 en de eerste sex speeltjes voor huisvrouwen zorgen voor veel hilarische momenten . Een echte aanrader voor liefhebbers van Britse series