Killers Anonymous (2019)

Verenigd Koninkrijk
Actie / Misdaad

geregisseerd door Martin Owen
met Tommy Flanagan, Rhyon Nicole Brown en Jessica Alba

Een groepje personen steunt seriemoordenaars en is bezig met het oplossen van een mysterie. Eén van hen zou namelijk verantwoordelijk zijn voor de moordaanslag op een Amerikaanse senator. De groepsleden ontdekken dat dingen niet zijn zoals ze lijken te zijn en achterhalen de waarheid. Die ontdekking brengt grote gevolgen met zich mee.

• vanaf 19 september te koop op dvd en blu-ray

avatar van DreamTech
Nou geen verkeerde film allemaal beetje mysterieus ( moest even aan Sin City denken ) amper actie maar qua verhaal helemaal niet verkeerd, kan daar ook niet veel over zeggen zonder de boel te verklappen, maar film boeide mij wel

Niet goed, Owen probeert een type absurd komische misdaadfilm af te leveren, een soort kruising tussen The Boondock Saints en Reservoir Dogs. Ook een hier een groep criminelen in een afgesloten ruimte met in hun midden een mol. Maar het blijft allemaal erg oppervlakkig, de dialogen slaan vaak nergens op, en als wordt veronderstelt dat de puzzelstukjes aan het slot op de juiste plaats vallen, voel je je als kijker vooral bedrogen. Er wordt wat al te veel gepraat(en gepraat, en gepraat) voor een actiefilm, om vrij plotseling te eindigen met een bruut portie, ongemotiveerd geweld. Vage bijrollen voor Gary Oldman en Jessica Alba(in een a typische rol), voor de rest acteurs die de vergetelheid niet zullen ontstijgen. Deze killers hadden inderdaad anoniem moeten blijven.

avatar van schumacher
Gewoon niks voor mij.
Weer zo'n film en wat doen ze: Jessica Alba op de foto en ze doet maar een korte tijd mee en dan nog zo lelijk bij, afknapper.

De film is in zijn geheel niet mijn ding, als het mij na 20-25 min nog altijd niks kan meeslepen hoeft het nimmer voor mij.

avatar van Left4Dead
Zo wat een slap gedoe zeg. Prima film voor als je maar niet in slaap kunt raken, met dit broddelwerkje val je binnen enkele minuten wel in slaap. Het babbelzieke script dat probeert om de karakters leven te geven is gortdroog en volkomen oninteressant. Met heel veel moeite het kunnen uitzitten, het was een zeer zware klus. Enkele prima namen uit vervlogen tijden die helaas het schip niet kunnen redden van zinken.

2**, meer kan ik er echt niet uitpersen.