Ostwind: Aris Ankunft (2019)

Alternatieve titels: Ostwind 4 | Stormwind 4

Duitsland
Familie

geregisseerd door Theresa von Eltz
met Hanna Binke, Luna Paiano en Meret Becker

Grootmoeder Maria, Sam en rij-instructeur Kaan proberen samen Gut Kaltenbach uit de problemen te houden. De ambitieuze Isabell ondersteunt haar, hoewel ze in het geheim haar eigen doelen nastreeft. De impulsieve Ari komt naar de rijopleiding in Kaltenbach, waar ze een speciale relatie ontwikkelt met Ostwind. Ook raakt ze bevriend met Mika. Mika en Ari proberen het landgoed te redden en Ostwind te beschermen tegen de roekeloze paardentrainer Thordur Thorvaldson.

• vanaf dinsdag 24 september te koop op dvd