Ostwind 3: Aufbruch nach Ora (2017)

Alternatieve titels: Windstorm and the Wild Horses | Ostwind: Aufbruch nach Ora | Stormwind 3: Op Weg naar Ora

Duitsland
Avontuur

geregisseerd door Katja von Garnier
met Hanna Binke, Jannis Niewöhner en Lea van Acken

Mika is een paardenfluisteraar van naam geworden. Met haar hengst Windstorm vertrekt ze op een dag naar Andalusië, de geboortestreek van Windstorm. Daar ontdekken ze een magische oase, waar een groep wilde paarden komen drinken. Een groot bedrijf heeft echter haar oog laten vallen op de oase met haar bronwater. Mika en haar vrienden willen voorkomen dat de oase zal worden geëxploiteerd en ervoor zorgen dat deze een beschermde status krijgt.

avatar van Marvinleeaday
Typisch zo'n gevalletje waar elk volgend deel minder wordt. Niet dat de eerste 2 delen zo geloofwaardig waren maar deze is echt super ongeloofwaardig, Ik denk niet kijken, tenzij je erg van paarden houdt (en dat doe ik niet.)