Pavarotti (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Ron Howard
met Luciano Pavarotti

Pavarotti werd in 1935 in Italië geboren en stierf in 2007 aan kanker. Hij begon zijn professionele loopbaan als tenor in 1961 in Italië en gaf zijn laatste optreden op de Olympische Winterspelen van 2006 in Turijn. Deze documentaire gaat over zijn leven, dat vol hoogte- en dieptepunten zat. Ook het werk van de operalegende komt uitvoerig aan bod.

• Vanaf 3 oktober in de bioscoop

Vanaf 3 oktober in de bioscoop (The Searchers)

avatar van Graaf Machine
Wist niet eens dat die man dood was. Blijkt dus al 12 jaar geleden te zijn gestorven.