The Fare (2018)

Mystery / Thriller

geregisseerd door D.C. Hamilton
met Gino Anthony Pesi, Brinna Kelly en Jason Stuart

Taxichauffeur Harris rijdt midden in de nacht over een verlaten weg om zijn volgende klant op te halen. Een vrouw neemt plaats in zijn taxi en de twee voeren een doodgewoon gesprek. De vrouw, genaamd Penny, verdwijnt na een bliksemschicht op mysterieuze wijze van de achterbank.

avatar van schumacher
Wat een rare film.
Voor mij toch te saai en niet boeiend genoeg.
Van zoiets moet je toch echt fan van zijn.
Voor mij is het een 4/10.

avatar van AniSter
Nee, niet mijn ding deze film. in ieder geval een hele 'low budget' prent. Saai en zonder verrassingen.

avatar van Grindhouse62
Een trage film, waarin heel veel gepraat wordt en niets gebeurd. Slaapverwekkend.