• 8.348.252 stemmen

I've Been Waiting for You (1998)

Horror / Thriller | 90 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Christopher Leitch

Met onder meer: Sarah Chalke, Markie Post en Ben Foster

Plot I've Been Waiting for You

Een Californisch tienermeisje met een grote interesse voor occulte zaken verhuist met haar moeder naar een stadje in New England. De plaatselijke tieners geloven dat zij een heks is, die wraak komt nemen op de nakomelingen van degenen die 100 jaar geleden een heks hebben vermoord, die toevallig dezelfde naam heeft als het meisje. De tieners proberen bewijs te verzamelen dat zij een heks is, en ze wordt overgehaald om tijdens een Halloweenfeest als waarzegster op te treden, in de hoop dat ze kunnen vaststellen of ze echt een heks is...

Sarah Zoltanne

Cheerleader

Sarah Lancaster

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Kom op Jordy, iets hoger mag wel hoor. Vond het een goede thriller

avatar van Jordy

Jordy

ging echt HELEMAAL nergens over... gelukkig was het niet TE rustig toen ik deze in de videotheek stond te kijken waar ik destijds werkte, en mocht ik tussendoor ook nog klanten helpen

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Helemaal nergens over? Deze film heeft tenminste nog een beetje een verhaal. Jij hebt zeker ook nooit Roseanne gekeken vanwege Sarah Chalke?

avatar van Sjan

Sjan

Eerst had ik m een 2.5 gegeven en nu ik m twee dagen terug keek besef ik nu dat ik me mijn kop van mijn romp af moet schamen, want wat een zielige film is dit. Nu dus 1.5* omdat er nog wel een paar apetijtelijke tieten in zitten.

avatar van Rene1971

Rene1971

ach.... niet echt heel erg vreselijk voor een "horror". Niet echt eng en/ of spannend, maar ik heb echt veel en veel slechtere gezien. **

avatar van mikey

mikey

Craft vs. Scream combo zonder bloed en spanning, en ik kan het weten want ik heb hem zonder een duidelijke reden wel 3x gezien. Maar nog wel een beetje professioneel en met redelijke acteurtjes. 2

avatar van MovieEter

MovieEter

Slecht en dan niet op de goede manier.

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Als je het niet ziet als horrorfilm is het nog best te doen. Ik vond het vermakelijk genoeg voor anderhalf uur, al was het in mijn ogen meer een mysterie. Gewoon een leuk tussendoortje.

avatar van aburex

aburex

Horor? Waar? 2,5* voor het toch niet slecht in elkaar zittend verhaal. Nogal verwaarend einde

avatar van xxc

xxc

Deze film heb ik ontiegelijk vaak bekeken toen ik nog een ukkie was. Wat vond ik die eng vroeger zeg.. Ik ben hem toen een tijd uit het oog verloren en volgens mij kwijtgeraakt want ben hem nooit meer tegengekomen. Tot een maand geleden, toen ik hem ergens vond.. diep in een doos. Vanavond heb ik hem toch maar weer eens opgezet, kijken wat ik er nu van zou vinden.

Ik begrijp het wel. Dat mensen voor I've been waiting for you een slechte score geven. Ik begrijp het zelfs zo goed dat ik het ook aan het overwegen ben. Ik ben er nog niet helemaal zeker over. Het enige pluspunt aan deze film vind ik tot nu toe dat het voor mij een jeugdsentiment is. En dat is natuurlijk niet genoeg.

Het verhaal zelf is opzich niet verkeerd, alhoewel er een heleboel gaten in zitten. Als je het aan mij vraagt niet perfect uitgewerkt.

De beelden zijn ook niet al te mooi/goed, maar ach, het is al een film uit 1998.

Acteerprestaties zijn in principe in orde.

Ik weet nog niet goed of hij een plekje krijgt in mijn kast.. Nog even diep over nadenken.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Kan mij wel voorstellen dat deze beter werkt met een stukje nostalgie, maar had het zelf niet per se nodig om er (verrassend veel) van te genieten. Met een jonge Sarah Chalke (Scrubs ) en een heerlijk foute 90's TV-film look en sound. Keerzijde van zo'n TV-film is dan dat het een bloedeloos gebeuren blijft, maar die bovennatuurlijke (hekserij-)vibe vind ik echt om te smullen. Met acteurs die eigenlijk al te oud zijn voor hun rollen (Christian Campbell was bijvoorbeeld al 26) en wat simpele small town folklore... heerlijk!