• 11.274 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Robert Mandel

Met onder meer: Sally Kirkland, Jeffrey DeMunn en Louise Latham

Gesproken taal: Duits, Engels en Frans

Plot The Haunted

Janet en Jack Smurl zijn hardwerkende mensen, die samen met hun vier dochters en Jack's ouders een nieuwe woning betrekken. Er gebeuren daar heel wat vreemde zaken, die aanvankelijk alleen Janet opmerkt. Na een tijdje hoort ook haar schoonmoeder stemmen. Wanneer dan echter voorwerpen door het huis beginnen te vliegen, is het duidelijk dat er spoken aan het werk zijn. De kerk weigert hen te helpen en ze zoeken hulp bij de professionele spokenjagers Ed en Lorraine Warren.

logo tmdbimage

stinissen (crew films & series)

Uitstekende tv-horror/thriller ook met een kleine rol van Joyce Van Patten de tante van Vincent Van Patten.

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

• 1957 stemmen

Het is wel erg lang geleden dat ik deze nog op tv gezien heb. Ik herinner er mij niet meer alles van, maar ik weet dat er een paar memorabele scènes in zitten zoals bijvoorbeeld die verkrachtingsscène op de man dez huizes (waar halen ze het toch). The entity zelf was zwak uitgewerkt, maar voor een tv-film was het zeker niet slecht. Het einde is me altijd bijgebleven (wanneer je de naam Janet nog hoort roepen).

avatar van mikey

mikey

Alle cliches uit de haunted flicks zie je hierin weer terugkomen (ook in latere zoals Paranormal Activity en Insidious), ondanks het feit/ dat terwijl: deze gebeurtenissen zijn geinspireerd op ware feiten. Boehoehoe.

Voor de fan wel de moeite waard.

avatar van ptuspb9r

ptuspb9r

Wie heeft deze films te koop met nl ondertitels,

mogen ook vhs banden of van tv opgenomen zijn.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1917 berichten

ptuspb9r schreef:

Wie heeft deze films te koop met nl ondertitels,

mogen ook vhs banden of van tv opgenomen zijn.

Ik heb hem, maar ik denk niet met Nederlandse ondertitels. Stuur maar een PB!