Back Fork (2019)

1 stem

geregisseerd door Josh Stewart
met Josh Stewart, Agnes Bruckner en A.J. Cook

Waylon heeft er moeite mee zijn gezin bij elkaar te houden na een hartverscheurende tragedie. Hij en zijn vrouw Nida herkennen zichzelf nauwelijks, laat staan elkaar. Met de groeiende last van onbeantwoorde vragen en schuldgevoelens, is het slechts een kwestie van tijd voordat Waylon aan de medicatie gaat om zijn problemen te laten verdwijnen. Maar is dat wel een oplossing?

Oooohh, ik ben de eerste....nog geen stemmen of commentaar, wat een eer.

"Back fork" is zeker een aanrader.
Het is een rauw, deprimerend drama.
Door het sympathieke karakter van Waylon ( uitstekend vertolkt door Josh Stewart) leef je direct vanaf het begin mee met zijn personage. De film kent een hoop kommer en kwel. Het verhaal verloopt traag en heeft een deprimerend verloop. Je moet er wel voor in de stemming zijn en zin in hebben.
Maar dit realistisch drama sleurt je zeker mee als je er voor open staat.