The Rusalka (2019)

Alternatieve titel: The Siren

Fantasy

geregisseerd door Perry Blackshear
met MacLeod Andrews, Margaret Ying Drake en Evan Dumouchel

Tom trekt zich terug in een afgelegen huis bij een meer om aan zijn geloofscrisis te werken. Hij ontmoet Al, wiens man in het meer verdronk, en Nina, die er zwemt. Tom en Nina worden verliefd, maar er is iets vreemds aan haar. Was ze betrokken bij de dood van Al's man?

TEASER

avatar van John Milton
Niet verkeerd, maar het beklijfde net niet helemaal genoeg voor het tempo, en de karakters waarmee het niet altijd makkelijk meeleven is. Toch een fijne horrorfolklore met een vleugje romantiek.