Darker Than Night (2018)

Canada
Thriller

geregisseerd door Johnny Mitchell
met Bea Santos, Atticus Mitchell en Erik Knudsen

Sloan Carter is een jonge vrouw die onlangs blind is geworden. Haar vader gaat een weekend weg en haar twee beste vrienden komen haar gezelschap houden. Ondertussen komt ook een collega van haar vader langs. De problemen beginnen wanneer ze te maken met met een mysterieuze aanwezigheid. Een gevecht om te overleven begint.

avatar van Rickyman
Aardig thrillertje. Beetje vreemd verhaal, maar spannend en soms best grof.
Een klein filmpje dat wel leuk in elkaar steekt.

avatar van Spartaan1986
Vrij standaard Canadese thriller met wat Horror elementjes. De moorden zijn zoals mijn bovenbuurman aangaf best grof maar qua verhaal had het niet veel om het lijf. Veel standaard cliché's (o.a. het alleen op pad gaan in zo'n situatie) en een (ondanks de korte speelduur) te lang gerekte climax die nauwelijks spannend was. Het acteerwerk was voldoende maar ook niet meer dan dat en de locatie was erg mooi.

Kleine 2,5*