Superlópez (2018)

Spanje
Komedie / Actie

geregisseerd door Javier Ruiz Caldera
met Dani Rovira, Alexandra Jiménez en Julián López

Op een afgelegen planeet genaamd Chitón dreigt de kwaadaardige generaal Skorba met zijn legers alle steden te veroveren en te vernietigen. Een wetenschapper genaamd Juan en zijn vrouw besluiten hun pasgeboren baby te redden en speciale superkrachten te geven. Ze sturen hem naar de aarde in een ruimtecapsule om hem veilig en gezond te houden. Wanneer generaal Skorba arriveert, gebruikt zijn dochter Ágata haar telepathische vaardigheden om de baby te traceren.

avatar van mcdaktari
Er staat Actie / Sciencefiction, maar als ik de poster zo zie, lijkt het wel een komedie. Een pipo met een pyjama aan ziet er niet bepaald actie uit.
Maar ik heb ff de trailer gekeken en het is ook gewoon een komedie!!

Van Dale schreef:
pa·ro·die (de; v; meervoud: parodieën, parodies)

1grappige nabootsing om iets bespottelijk te maken

Genre-correcties kun je het beste insturen via de correctiemogelijkheid. Ik heb het aangepast.

avatar van schumacher
Verstand op 0 zetten (anders moet je er echt niet aan beginnen dus zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb) en dan is deze film best geinig, er zitten een paar grappige momenten in de film. . Alleen wat meer naar het einde toe had ik wel zoiets van het mag gedaan zijn nu.
1 keer zien is genoeg, morgen ben ik die al vergeten.

avatar van judgepaddy
Ik denk dat de Spaanse sprekenden hier meer de humor uit kunnen halen dan degenen die dat niet kunnen.
Mijn Spaans is belabberd maar desalniettemin vond ik hem best wel grappig.

Best wel een leuke film.
Alleen de Spaanse taal die gaat zo snel .
maar goed dat het ondertiteld is.