Boyz in the Wood (2019)

Alternatieve titel: Get Duked!

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door Ninian Doff
met Samuel Bottomley, Rian Gordon en Lewis Gribben

Duncan, Dean, DJ Beatroot en Ian zijn jonge delinquenten die, tegen hun zin in, deelnemen aan een kampeertocht in de Schotse Highlands. Er wordt van hen verwacht goed samen te kunnen werken, in hun voedsel te voorzien en naar een afgesproken plaats af te reizen. Naast het feit dat geen van allen hier wil zijn, zijn de jongens niet bepaald in staat om te kunnen overleven in de hooglanden. Bovendien worden ze onderweg beschoten door een man die bekendstaat als The Duke.

avatar van predator
Engelse humor met een vleugje Trainspotting en dit vermengd met maatschappelijke kritiek. Vermakelijk.