Loophole (2017)

1 stem

geregisseerd door Jenni Ivers
met Chloe Lukasiak, Jessica Shannon en Timothy E. Goodwin

De toekomst van de mensheid is in evenwicht, omdat beide seksen in een race tegen de klok de bloedlijn van Judas Iscariot proberen te vinden. Lexi Smith, een eenvoudige studente, zit midden in een spirituele oorlog, daardoor moet ze een volstrekte vreemdeling vertrouwen. Gekidnapt, gered en ondergedoken weet ze dat ze moet handelen, maar heeft ze genoeg tijd om de mensheid te redden?