Tucked (2018)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Jamie Patterson
met Jordan Stephens, Derren Nesbitt en April Pearson

Ouderdom komt met gebreken, maar dat lijkt niet te gelden voor Jack. Hij drinkt elke dag voldoende alcohol om de pijn die hij heeft te verzachten. 's Avonds treedt hij op als Jackie, een grofgebekte vrouw met hoge hakken. In de club waar hij werkt ontmoet hij de jongeman Faith. De twee leren elkaar beter kennen en er ontstaat een band. Beiden zijn niet wie ze lijken te zijn: Jack is hetero en heeft een ex-vrouw en een dochter. Faith straalt zelfvertrouwen uit, maar is door zijn familie verstoten en slaapt in zijn auto.