Los Días Más Oscuros de Nosotras (2017)

Alternatieve titel: The Darkest Days of Us

Mexico

geregisseerd door Astrid Rondero
met Sophie Alexander-Katz, Florencia Ríos en Adolfo Madera

Ana is een gevierde en onafhankelijke architecte, die zich ogenschijnlijk makkelijk beweegt in een door mannen gedomineerde wereld. Voor haar nieuwste project, een imposant gebouw in aanbouw aan zee, gaat ze terug naar Tijuana, waar haar wortels liggen. Dat is geen makkelijke stad voor haar. Sluimerend en openlijk seksisme domineren daar. Maar ook een jeugd-trauma ligt op de loer.