Sodom (2017)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Mark Wilshin
met Jo Weil en Pip Brignall

Een jongeman, genaamd Will, zit met handboeien aan een straatlantaarn in Berlijn vast. Hij is naakt en is door zijn vrienden achtergelaten na een vrijgezellenavond. Will wordt gered door de charmante Michael. De mannen voelen zich meteen tot elkaar aangetrokken en gaan naar Michaels appartement.

avatar van AnyaH
Prachtige en goede film met alle juiste ingrediënten: spannende titel, vernedering, redding, verleiding, lust, kameraadschap, liefde, praten, eerlijkheid, zelfreflectie, angst voor het onbekende, coming out of toch niet. Eenvoudig ogende film die louter en alleen draait om de emoties tussen de 2 hoofdrolspelers (bij Viktoria Luise Platz slechts paar figuranten). Einde van de film was helaas zielig........