Someone Great (2019)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jennifer Kaytin Robinson
met Gina Rodriguez, Brittany Snow en DeWanda Wise

Jenny droomt van een carrière als muziekjournaliste. Deze droom wordt steeds meer werkelijkheid wanneer ze te horen krijgt de baan gekregen te hebben bij een prestigieus magazine. Hiervoor zal ze naar San Francisco verhuizen. Haar vriend heeft evenwel geen zin in een langeafstandsrelatie en zet er een punt achter. Jenny vindt troost bij haar twee beste vriendinnen Erin en Blair met wie ze voor een laatste keer afspreekt in New York.

avatar van keukenzout
Ondanks clichés toch een fijne film. Lekkere mix van emoties. Weinig diepgang.

avatar van Zwolle84
Vreselijke film. Typisch weer zo'n voortvloeisel van de hele #metoo-beweging, met van die half verstopte feministische boodschapjes en schreeuwerige vrouwen die met een hoop overacting en mislukte humor vooral even willen laten zien dat machogedrag niet alleen voor mannen is. Prima hoor, maar ik kan er geen anderhalf uur naar kijken.

avatar van jippie2010
16 jaar en ouder? Niet van het plot en de trailer af te zien.