Paranormal Investigation (2018)

Frankrijk
Horror

geregisseerd door Franck Phelizon
met Andrei Indreies, Jean-Baptiste Heuet en Jose Atuncar

Een jongeman komt in het bezit van een ouijabord. Nadat hij het gebruikt heeft raakt hij bezeten van een kwade geest. Een geestenjager start een onderzoek en probeert de demon uit hem te drijven.

avatar van BlueJudaskiss
De volgende keer dat ik hoor dat Frans zo'n mooie taal is bind ik diegene vast, laat ik hem of haar Paranormal Investigation zien en roep ik heel hard 'LEKKER PUH!' Dat kippenhok in het begin is al een erg goede reden om af te haken, maar oke oke... we houden vol. Tot op een zeker hoogte, want bij het zoveelste pompeuze interview was ik er echt wel klaar mee. Niet doorheen te komen.

zo slecht vond ik hem niet eens.
Ik denk wel dat je een found footage liefhebber moet zijn en er al meerdere gezien moet hebben om dit te kunnen waarderen.
jammer dat de deur aan het eind dicht bleef

avatar van 3 2 1 cut
Doom4 schreef:
Jammer dat de deur aan het eind dicht bleef.

Is dit geen spoiler materiaal ?

3 2 1 cut schreef:

Is dit geen spoiler materiaal ?

Mwjaw misschien wel een klein beetje, ik zeg verder niet wat er gebeurd of kon je dat daardoor raden?? ik heb het al verwijderd.

avatar van umbra
Op de fb pagina van Netflix België, werd deze door sommigen bejubeld. Awel ik vond dit maar triestig filmpje, eigenlijk gewoon een miskleun. Herkomst van films zijn voor mij nooit een obstakel, eerder een extra prikkel. Meer ga ik echt niet neertypen over dit misbaksel, waar slecht geacteerd wordt, camerawerk dramatisch, het verhaal flinterdun en puur qua spooky elementen nooit de benaming horror waard is.

avatar van check-raise
Ik vond hem een 3.3* wel waard. Ging denk ik wel 3.5* geven. Maar de laatste 15 minuten zijn wel erg, film kakt volledig in. Vanaf vlak na de excorisme wordt het behoorlijk wat minder.

Lijkt mij helemaal ruk dit Tnx MM-ers.