The Revenger: An Unromantic Comedy (2019)

Alternatieve titel: For Love or Money

1 stem

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Mark Murphy
met Robert Kazinsky, Samantha Barks en Rachel Hurd-Wood

Mark staat op het punt om £20 miljoen te verdienen aan een zakelijke deal die hij geheim heeft gehouden voor iedereen, zelfs voor zijn beste vriend Tim. Bovendien heeft een toevallige ontmoeting op een begrafenis hem nog een kans gegeven met de liefde van zijn leven, Connie. De twee vallen opnieuw voor elkaar en verloven zich.