Catch-22 (2019)

Komedie / Oorlog
Miniserie, 6 delen

geregisseerd door George Clooney, Grant Heslov en Ellen Kuras
met Christopher Abbott, Kyle Chandler en George Clooney

John Yossarian is een piloot van een bommenwerper bij de Amerikaanse luchtmacht ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. Hij raakt gefrustreerd door het feit dat duizenden mensen die hij nog nooit heeft ontmoet hem proberen te vermoorden. Zijn echte probleem is echter niet de vijand maar eerder zijn eigen leger dat het aantal missies maar blijft verhogen.