Yucatán (2018)

Spanje

geregisseerd door Daniel Monzón
met Luis Tosar, Rodrigo De la Serna en Joan Pera

Clayderman werkt, samen met zijn vrouw, op de MS Sovereign als pianist. Hij misbruikt zijn positie als bemanningslid om passagiers op te lichten. Dan is er ook nog Lucas, een andere oplichter, die zich heeft verkleed als bemanningslid en ook aan boord is gekomen. Deze twee rivaliserende oplichters proberen op creatieve en meedogenloze wijze een vaderlijke loterijwinnaar op te lichten op een cruise van Spanje naar Mexico.

Van de regisseur van Celda 211 (2009).

Nu te zien op Netflix.

avatar van Grindhouse62
Na Nerve uit 2016 vanmiddag op Netflix en in begin van de avond de western Gold Of The Seven Saints 1961 uit eigen colectie te hebben gekeken, heb ik zojuist Yucatan gezien op Netflix. Vond het een aardige film, maar duurde te lang voor een komedie waarin eigenlijk relatief weinig gebeurde. Allemaal situaties op zich. Maar je blijft er wel naar kijken en dat is dan weer wel een pluspunt. Maar geen voldoende. 2.5.